Translate

dilluns, 21 de setembre del 2015

Despres del 27S "el mercat financer donarà un gran tomb", El negoci de la banca no es un negoci de diners , ...


  • els clients nacionalistes i els acolits del PP i el PSOE es plantejaran treure els seus fons de les oficines que CaixaBank i Sabadell tenen distribuïdes per les seves territorials.
  • El personal de la xarxa de oficines del Santander, Popular, Bankia i BBVA veuran com clients que mai s'havien parat a pensar "a qui beneficiaven els seus diposits i els seus estalvis" ..... s'ho pensen i qüestionen els per que de ser client d'aquell banc .

Soc client de un banc que vol evitar que jo, la meva familia, els meus amics i veïns , el meu poble expressem  la nostre voluntat democràticament 

He estat client de un banc que s'ha fet gran a costa del que m'ha cobrat a mi i als meus, de interessos i comissions per "concedir me un crèdit" 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada